pondělí 12. listopadu 2012

ROZVODY VZDUCHOTECHNIKY 2. CAST

Poslední dobou se na mě hrne práce ze všech stran, a tak nemám čas ani psát na blogu postupně co se všechno udělalo. Elektřina už je kompletně natahaná včetně datových kabelů do všech pokojů. Materiál na suchou skladbu podlahy v podkroví už máme taky na stavbě, stejně jako sádrokartony do celého domu. Ploché vzduchotechnické rozvody v podlaze podkroví jsem dokončil minulý týden. Šlo to docela dobře. Ve všech pokojích je vyústění čerstvého vzduchu ve stěnách pod stropem. Mělo to tak být i v naší ložnici, ale protože příčka je silná jenom 10cm a spiro s HT kolenem bych tam nedostal, tak jsem se rozhodl, že v naší ložnici uděláme pod oknem podlahovou vyústku. Vzduch se tak bude před radiátorem předehřívat a přecházet nad naší postel přes celý pokoj. Ted ještě zbývá,  aby nám pan Koch přivezl jednotku a dokončil napojení na vývody. Celý systém a prinicip fungování VZT v našem domě popisu později v samostatném článku. 
detail rozvodny pred zaklopenim

po prisroubovani a prelepeni AL paskou

jeste jednou prelepeni sedou vystuznou paskou



budouci vyustka na galerii (pres ty otvory jsem tvarovku privrtal do podlahy a pozdeji je zalepil)


kanal v loznici pod oknem

kanaly do pracovny a obyvaciho pokoje

2 komentáře:

  1. Dobry den, jak jste strihal plech pod uhlem. Ja zacal klestema a jedna cast je ozvykana a poskozeny pozink. Premyslim o flexe a rezani. Dekuji lH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pro strihani jsem pouzival nuzky na plech. Delal jsem to tak, ze jsem nejprve nastrihl bocnice kanalu vzdy v pozadovane delce a potom jeste jednim strihem cca 2 centimetry od presne miry a bocnici jsem narovnal klestema a potom dostrihl dno kanalu a okraj byl diky tomu vzdy presny a ne ozvykany. Petr

      Vymazat